Nimittäin, Kauko Röyhkän uusin levy joutui Hyysärin Sanomien naispuolisen toimittelijan lyttäämäksi.
Ja kuten hyvin voimme arvata, on tässäkin tapauksessa naisten valitus 90% sisältövapaata.
Näet, Kauko Röyhkän ulostulot veivät hänet syytettyjen penkille.
Kyllä, pitää totta kai paikkansa, että femakkojen mielestä pahin asia mitä valkoinen mies voi tehdä, on olla hetero. Vielä sitäkin pahempaa on, jos hän toteuttaa heteroseksuaalisuuttaan. Se laskettanee myöskin Röyhkän vikalistalle.
Mistä siis on kyse?
Tästä päivityksestä:
Näin se menee: kun mielipiteet on vääriä, on silloin myös musiikki ja sanoituksetkin vääränlaisia. Ylipäänsä kaikki, mitä tuo persona non grata nyt tekeekään. Eikö suvakismi ole kuin koulukiusaaja?
Tässä hyvänä esimerkkinä Hyysärin Sanomien arvostelusta, tämä feministiagendalla ja anti-heteromies-agendalla ladattu arvostelun osa. (Feminismin vastalääke syntyvyysongelmaa parantavalle heteroseksuaaliselle ja mädätystä protestoivalle sanomalle):
Tämä on ongelma, sillä Röyhkä ei ole tekstittäjänä mikään Nabokov tai Gösta Sundqvist. Kun hän tirkistelee lauluissaan vähäpukeisia naisia, rivien välistä ei paista minkäänlainen itsereflektio tai itseironisuus – ainoastaan setämiehen kiimaisuus.Voi ei! Mies ei osaa sanoittaa, sillä hän pitää naisista heteromiehen tavoin, eikä ole hiekkapillufeministille ominaisen seksikielteinen!
Muutama esimerkki.
Singlebiisi Seksikäs nainen kertoo siitä, kuinka Röyhkä näkee kadulla seksikkään naisen ja haluaa hänet, koska miehen tehtäviin nyt vain kuuluu ottaa nainen kadulta.
Arvosteluun totta kai on myös pitänyt lisätä sedittelyä, sillä vaikka hiljaittain tullut tutkimus juuri myönsi, että miehen markkina-arvo nousee iän myötä, ja naisella ei. Tai, ehkä juuri siksi. Häpäisytaktiikalla yritetään yksinkertaisesti saada miehet ruotuun, etteivät vain ne hopeaketut karkaa häkeistään hunajapupujen kimppuun (selkään).
"Py-pysykää va-vaan niissä o-oman ikäisissänne, te se-senkin ällöttävät se-setämiehet!" t: Feministimummelit |
Tämän Röyhkän sinkkukappaleen tarkoituksena oli siis olla protestilaulu, jossa muistutetaan, että on olemassa myös naisista pitäviä heteromiehiä, eikä siinä ei ole mitään pahaa. Lisäksi, jos ja kun tämä heteromies näkee naisen, hän luonnollisesti kiinnittää erityisesti huomiota naiseen, joka on seksikäs. Tämä on se havainto, jonka hän tekee laulussaan, ja johon on helppo miehen samaistua. Eikö muka?
Siispä, ottakaamme seuraavaksi parit opettavaiset anekdootit, havainnollistamaan miksi vain miehet voivat ymmärtää Kauko Röyhkän tuotantoa tavalla, jolla feministit eivät milloinkaan. Nämä ovat rakkauden syksyn tapahtumia, toinen syyskuussa ja toinen lokakuussa.
Syysristeily lemmenlaivalla
Laivan yökerhossa allekirjoittanut näki - oli se sitten röyhkäläisittäin tai ihan vain heteroseksualisen miehuuden mukaan - seksikkään nuoren naisen baaristiksillä, hieman vanhemman rouvan seurassa. Ensimmäinen asia johon allekirjoittanut kiinnitti huomiota, oli tämän nuoren naisen muodokkkaaseen takapuoleen. Eikä ihme, olihan tällä niin kireä farkkushortsit päällään, että etupuoleltakin saattoi nähdä melkein läpi. Hieman vastaava havainto oli nähtävissä Röyhkän biiseissä. Esim. Juuri tässä uusimman sinkkunsa tarinassa.
Hommat jatkuivat kyseisen tyllerön kohdalla mitä parhaimmilla tavoilla. Kyseessä kun oli nuori, vasta hieman päälle 20 vuotias hoitsu, joka oli lähtenyt viettämään äiti-tytär aikaa risteilylle. Sattumoisin, allekirjoittanut ja hänen kaverinsa lopulta lyöttäytyi näiden kahden seuraan, ja yksi asia johti toiseen - sen aavisti viimeistään silloin, kun kyseinen tyllerö ryhtyi kesken lauseen suutelemaan allekirjoittanutta. Tästä eteenpäin kaikki menikin juuri oikeaan suuntaan, vaikka äityli hieman koittikin varjella tyttärensä siveyttä. Mutta tytär oli ovela esim. jos kerran äiskä ja allekirjoittaneen kaveri tulivat äiskän hytistä tyttären hyttiin, kun tytär oli hieman aiemmin tarjonnut allekirjoittaneelle juoman hytissään, jossa oli määrä tutustua toisiinsa hieman paremmin, ja vähemmän häirtisevässä ympäristössä.
Toinen kerta sanoi tällä kertaa toden, sillä uudella yrityksellä allekirjoittanut onnistui livahtamaan tyttärren hyttiin, samalla kun tytär sanoi menevänsä nukkumaan. Naiset ovat ovelia, etenkin pakon keskellä. (Tytär kertoi ettei äidin tarvitse tietää meistä, vaikka äitinsö kyllä aavisteli, yhtä sun toista, kun karkailimme savukkeelle, joissa huulet olivat yhtä paljon, ellei enemmänkin toisissaan kiinni, kuin tupakan filtterissä. Esim. Se kun palatessamme tupakalta, tytär kietoo hississä molemmat kätensä ja vieläpä toisen jalkansa allekirjoittaneen ympärille, oli puhdasta rock n rollia).
Tämä johti lopulta siihen, että niin allekirjoittanut kuin tytärkin, viettivät käytännössä nukkumatta laikaan, tyttären hytissä unotumattoman yön, aamun, aamupäivän ja vielä iltapäivänkin! Kuvauksellisimpiin hetkiin lukeutui se, kun kesken kaiken kyseinen tyllerö naurahti, ja sanoi: "mun on pakko levätä hetki, mun leuka on aivan puutunut", ja ryömi alasti allekirjoittaneen päälle, pistäen polvensa koukkuun hänen vatsallaan, ja kätensä allekirjoittaneen rintakehälle, painaen niihin päänsä, ollen kuin suuri kissa, joka olit tullut kehräämään allekirjoittaneen iholle, klo kaksi iltapäivällä, samalla kun laiva hitaasti liukui rasvatyyntä ulappaa.
(Kun allekirjoittanut sitten lopulta siirtyi meriaterialle, nälkä kiljuen, hän lastasi pöydän täyteen toinen toistaan houkuttelevampa herkkuja. Mikäs siinä ollessa, siemailemassa hyvää valkoviiniä - olisihan moukkamaista nauttia meriateriaa ilman sitä - samalla kun on itse korviaan myöten lohen, kauden äyriäisten, järvikalan ja lämminsavulohisalaatin keskellä. Mikään herkku ei saanut jäädä nauttimatta! Mikään herkku ei myöskään jäänyt puuttumaan, ei esim. grillikylki, joka oli niin kypsää, että liha ihan putosi luista. Se oli kaikkein paras meriateria koskaan. Ah, eikö se ole onnea? Sitä lisäsi osaltaan henkilökunta, joka oli kohteliasta, ja joka kysyi että maistuiko. Voit arvata mitä allekirjoittanut vastasi.)
Nyt tai ei koskaan - lokakuussa.
Etenkin Lauralle-kappaleen sanat istuivat tähän seuraavaan, kuin suvakin nokka muiden asioihin.
Näet, allekirjoittanut oli keväällä onnistunut päästämään karkuun erään "kalan", jota voisi kutsua vonkaleeksikin, sillä kyseessä oli 21 vuotias tanssijatar, joka antoi allekirjoittaneelle kiinnostuksen merkkien lisäksi myös usein hyvän mielen. Viimeisellä viikollaan hän antoi ilmoituksen, että hän poistuu näistä kuvioista, kun tämä viikko on mennyt. Allekirjoittanut ymmärsi yskän, pättäen pelata varman päälle, ja tehdä ratkaisevan liikkeen viimeisenä arvioimaanaan päivänä, kun kyseinen tyllerö olisi vielä samoissa kuvioissa. Näin minimoitaisiin väärien laskelmien/huomiohuorausansoista johtuvat mahdolliset pakit, ja niistä seuraavat, kiusalliset viimeiset päivät. No, sitä päivää ei koskaan tullut. Joko tipunen oli lähtenyt luultua aiemmin, tai allekirjoittanut oli erehtynyt päivästä. Tämä käyttämätön kuitenkin tilaisuus jäi harmittamaan yllättävän suuresti, vaikka on totta, ettet voi menettää mitään mitä sinulla ei ole, tämän tiesi sanoa jo itse Muddy Waters, mutta tässä tapauksessa kun jo melkein saalista kelattiin paattiin, ja valmistauduttiin herkuttelemaan sen ihanalla lihalla, oli selvää ettei ollut syytä juhlaan.
Mutta, sitten eräänä arkisena päivänä, monta kuukautta tuon "suuren karkuun uimisen" jälkeen, tapahtuu voimallinen ihme: oleminen oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Näet tämä sama tuttu neitokainen - jota oli tullut sattumalta myös bongailtua koko kesän ajan milloin bussin ikkunasta, milloin auton ratista - oli nyt kerrankin allekirjoittaneen edessä (allekirjoittanut kertoikin tylleröille näistä merkittävistä sattumista, joka myös niitä ihmetteli). Nainen oli juuri näet lähtemässä töistä työkaverinsa kanssa! Silloin allekirjoittanut muisti sen, mitä oli luvannut itselleen: jos toinen tilaisuus tulee, niin se käytetään vaikka mikä olisi. Ja koska allekirjoittanut ei koskaan lupaa mitään, mitä ei voi pitää, hän päätti marssia kohti beibiinoa ja tehdä sen liikkeen mikä aikoinaan jäi tekemättä. Tilanne täysi toisinto Lauralle-biisin alusta:
Jos nyt en, niin en mene ollenkaan
Olen koputtanut - tule avaamaan
Oi Laura, Laura...
Ovi aukeaa
Se on veljesi: "Laura, sait vieraita!"
Menen sisälle, kättelen vanhemmat
Oi Laura, Laura
Vapisen kuin kuumeessa
Onnenpoika, onnenpoika
Onnenpoika, onnenpoika
No, miten siinä sitten kävi?
Aiottu, aiemmin tekemättä jäänyt liike tuli tehtyä onnistuneesti. Tylleröinen oli iloinen jälleennäkemisestä, ja sanoi työkaverilleen että jäisi juttelemaan allekirjoittaneen kanssa, ja niin myös totisesti kävikin.
Allekirjoittanut muistaa vieläkin, miten pulssi noussi nousi kun hän päätti syöksyä kohti tuota lemmen moby dickiä. Hän myös muistaa sen voittajafiiliksen, kun homma oli hoidettu kotiin. Välikohtauksen jälkeen hän laittoi seuraavan kappaleen soimaan korvanappeihinsa:
Siispä, kuten lukija voi huomata, on Röyhkän tuotannossa jotain hyvin samaistuttavaa miehelle. Eräs elementti nimittäin niissä on se, että kohdellesi sattumalta osuu fantastinen nainen, tai sinä sattumoisin osut naisen kohdalle, joka on kuin fantasioistasi. Uudessa biisissä enemmänkin haaveillaan, mikä on monen kohdalla se realistisempi vaihtoehto, kun taas tässä Lauralle -kappaleessa päätettään tehdä liike, joka palkitsee. Allekirjoittaneen oma kokemus molemmista tapahtumahorisonteista, auttaa nauttimaan näistä kappaleista entistä enemmän.
Summa summarum
Kuten on edellä osoitettu, luovat Kauko Röyhkän kappaleet tietyn tunnelman, mikä johtuu siitä että ne kertovat niin hyvin miehen kokemuksen - oli se sitten koettua tai vain haave jostain kauniista, minkä haluaa kokea. Tätä eivät voi naiset, eivätkä etenkään feministit, milloinkaan täysin ymmärtää.
Onko siis ihme, että tämä kaikki on jotain, mitä feministit haluavat miehiltä kieltää. Femakot ovat rumia, ja yrittävät kieltää kaiken sen mikä on kaunista. Femakot ovat terskatukkaisia, kalansuisia ja senpakusilmäisiä sairauden lietsoja, ja itse sairaus, siksi he yrittävät tuhota kaiken sen mikä on tervettä ja luonnollista. Ehkä jonain kauniina päivänä, se koko roskasakki kerätään ja viedään johonkin, missä heidät pumpataan täyteen neuroleptejä eikä päästetä pois, niin että tolkun ihmiset saavat rauhan. Muuten femakot vievät meidät kaikki sinne, "missä sarvipäädemoni ulvoo, ja öinen syöjätär saa levon".
Vaikka edellä mainittua miehen kokemusmaailmaa. ja sen kuvausta, ei laskettaisi tähän ollenkaan, on ilmeistä että suvakit ja femakot yrittävät tuhota kaiken taiteen ja kaikki taitelijat, jotka eivät pelaa heidän pussiinsa. Tämä (myös) on taiteen tuho. Suvakkien sairaassa kontrollifriikissä maailmassa kaikki on huipputaidetta, jos se ajaa heidän agendaansa, esim. jopa lasten askertelut, jos ne vain ovat vihanpurkauksia Perussuomalaisia vastaan, ovat "taideteoksia".
Mikä lasten taideteoksessa oli muka väärin?— Ilon Militantti (@IlonMilitantti) October 5, 2018
Niinpä vastarinnan on jatkuttava. MGTOW - se kun mies menee omia teitään, piiittaamatta naisten ja feministien yrityksestä saada vinkumalla mies takaisin plantaaseilleen - on tarpeen, ja ei vähiten siksi, että juuri se on vastapuolen pelko. Ja vaikka kantaaottava taide joutuisi mustalle listalle, on sen tekemistä jatkettava, juuri siitä samasta syystä. Enää eivät suvakit, femakot ja heidän sairas maailmansa pysäytä meitä, vaan me nousemme.
Lisäksi on pakko arvostaa Kakea hänen johdonmukaisuudestaan. Faktahan on se, että nyt Donald Trump on rock (kysy vaikka Kari Peitsamolta), anti-globalismi ja identiteettipolitiikan vastustaminen on punk ja ahdistavat valtarakenteet ihan eri suunnassa, kun hiuksensa kampaamattomiksi kammanneet, ja aikaansa jäljessä olevat ulisijat luulevat. Nyt nämä old school -kapinalliset näyttävät maitonaamalälläreille mallia mitä on oikea yhteiskuntakriittisyys ja ahdistavasta konformismista vapautuminen.
Tässä Kauko Röyhkän moitittu, uusi kappaleensa, nimeltä Seksikäs nainen:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti