tiistai 3. joulukuuta 2019

Matemaattisen tarkkaa pokaamista: MAP, peliteoria ja numeropeli

Seuraavaksi olisikin jälleen taas luvassa "syntyvyysvajeen ja miesten seksuaalisen syrjäytymisen mikrotason ratkaisujen" -sarjaan kuuluva kirjoitus, joka siis kansankielellä tarkoittaa Fundamentin jakamia pariutumisohjeita miehille.

DISCLAIMER: Nyt, tietenkin pitää muistaa, että edelleenkin naisilla on seksuaalinen valta ja he täten valitsevat. Täten on hyvin rajallinen määrä asioita, joita mies voi tehdä, etenkin, kun nainen on hypergaminen, ja valitsee täten itseään tasokaampia miehiä, varallisuuden, statuksen ja ulkonäön perusteella. Etenkin sinisen pillerin deittailuteollisuudella on tapana myydä toinen toistaan petollisimpia ja uskomattomimpia lupauksia (tätä käsittelevä teksti on suunnitteilla - ehdottomasti lukemisen arvoinen), ja se pyörii edelleenkin väärien premissien varassa; sen mukaan mies valitsee, nainen ei ole hypergaminen ja pinnallinen vaan valitsee persoonallisuuden mukaan jne. Niinpä näillä vinkeillä ei ole tarkoitus luoda lisää georgesodineja tai elliotrodgereita, vaan ehkäistä niitä - niinpä nämä vinkit eivät kumoa punaisen pillerin totuuksia, vaan niäiden on määrä optimoida menestys, asiantilasta huolimatta. - Mikä parasta, jos koskaan törmäät ns. yksisarviseen, eli naiseen joka ei ole kuin valtaosa naisista, koituvat nämä ohjeet erityisesti silloin eduksesi.

Seuraava teksti käsittelee edellä mainitusta näkökulmasta kysymystä: Mitä mies voi tehdä, ja mikä on punainen pilleri pariutumisessa. 

MAP-malli

Tämä malli on Fundamentin tarjoama keino miehelle, kuin miehelle, navioiga pariutumisen maailmassa. Kyseessä on eräänlainen kartta, joka siinä auttaa.

Kyseessä on abreviaatio seuraavista elementeistä, joita se sisältää:
M - Matemaattinen. Mitä oikeastaan kovinkaan moni muu pariutumisohjejärjestelmä ei ota huomioon, on se, miten matematiikka eksaktina tieteenä pätee myöskin pariutumisessa. Tämä johtunee siitä, että iso osa pariutumisen ohjeista edustaa ns. sinistä pilleriä, eli ne myyvät romanttis-eroottisia unelmia, eivät tunnusta esim. (Seksuaalisen) Markkina-arvoteoriaa. Esim. eräs tämän olennaisin applikaatio on numeropeli, sen tunnustaminen ja hyödyntäminen.
A - Anekdootaalinen. Tämä liittyy allekirjoittaneen omiin kokemuksiin, sekä hänen todistamiinsa kokemuksiin. Tämä on subjektiivisin osa-alue, mutta samalla paradoksaalisesti se, mikä pitää huolta että nämä ohjeet pätevät myöskin oikeassa maailmassa.
P - Psykologinen. Tämä selittää itse itsensä siinä mielessä, että tämä osa-alue ottaa huomioon niin pariutumisen kuin naisenkin psykologian.

Äkkiseltään lukijalta voi päästä parku, että sairastuuko hän nyt autismiin, jos tällaisia ohjeita ottaa, mutta allekijoittanut takaa ettei näin käy. Päinvastoin, analyyttisyydestä ja (strategisesta) ajattelukyvystä on vain etua näiden kanssa - niitä ei yleensä naisettomilta miehiltä puutu, sen siijaan heiltä puuttuu työkalut hyödyntämiseen.

Numeropeli

Esiteltäkööt tämä osa-alue nyt erikseen, jo siksikin, että se on eräitä olennaisimpia seikkoja ja on myöskin oivallinen johdanto tämän tekstin osana olevassa vinkissä.

Pariutuminen on pääsääntöisesti numeropeliä, joka menee siis seuraavasti:
Yksilön (seksuaalinen) markkina.-arvo (MA tai SMA) määrä sen, miten paljon hänen tulee yrittää, eli "pelata numeroita", ennen kun osuu. Kyseessä ei ihan ole lottoaminen, sillä MA on mitattavissa pääsääntöisesti siltä pohjalta, mikä on miehen ulkonäön, varallisuuden ja statuksen laita. Eniten merkitsee status, ja yllättäen vähiten ulkonäkö, silloin jos sitä voi kompensoida statuksella (ja rahalla). Mutta ulkonäkö monesti määrittää sen, pääseekö edes yrittämään, sillä vastoin sinisen pillerin dteittailuteollisuuden ohjeita, jonka ainakin joissakin suuntautksissa myydään käsityksiä siitä, että naisen kuin naisen voisi iskeä, ei asia yleensä ole näin, vaan nainen päättää jo muutamassa sekunnissa että onko miehessä ainesta; jos tätä ei tapahdu kohdallasi, on erittäin suositeltavaa panostaa ulkonäköön, monesti jo se pelkästään riittää.

Eräs tarkoin varjelluimpia salaisuuksia, mitä tulee sinisen pillerin deittailuteollisuuteen, onkin se, että monesti heidän ohjeensa perustuvat pelkästään numeropelille, jota oppilas/valmennettava/rahoistaan erotettava mies laitetaan pelaamaan.  Tämä on kätevää, sillä yleensä kun hän kyllin montaa lähestyy, hänellä nappaa, jolloin pariutumispuoskari voi sitten kehua itseään ja antamiaan korvaamattoman kalliita ohjeitaan. Mikä parasta, jos ohjeista ei ole apua, voi aina käskeä yrittämään lisää, ja "hiomaan peliään", luottaen siihen ettei höynäytettävä oleva asiakas tajua että hän saisi naisen - jos on saadfakseen -pelaten tätä numeropeliä, ilman kalliita välikäsiä.

Eli vielä lyhyesti: Sinun seksuaalinen markkina-arvosi määrää sen, miten paljon joudut pelaamaan numeropeliä. Jos se on korkea, ja olet ns. ylemmän tason mies (YTM), ei sinun tarvitse lähestyä juuri lainkaan, vaan naiset lähestyvät joskus jopa sinua. Jos olet tätä alempaa tasoa pitää sinun luonnollisesti pelata numeropeliä, jopa kohtuuttoman kauankin, jolloin MGTOW-mihenä oleminen on ratkaisuista hyvin harkittava. (HUOM: Nykyisin kun hypergamia on karannut käsistä, alkaa olla enää ylempi ja alempi taso, sillä miesten pariutumiskeskiluokka on yksinkertaisesti kuivunut kasaan - esim. Suomessa 90% miehistä ei koskaan lisäänny, ja tutkimuksen mukaan naiset pitävät 80% miehistä rumina! - eli 80% miehistä ei saa edes tilaisuutta!)

Peliteoria pariutumisessa - teoriasta käytäntöön

Kyllä, tämä peliteoria on juurikin SEN matemaatikko John Nashin SE peliteoria.

Ja kuten edellä jo esiteltiinkin, on MAP-mallissa sille sijansa, monestakin syystä.

Menkäämme nyt käytäntöön, sillä tässä on liian vähän tilaa mennä peliteorian perusteisiin, niihin voit tutustua toisaalla.

Tällä videolla on hänen elämästään kertovasta elokuvasta kohtaus, jossa eräänlaisena proto-MAP-mallina hän soveltaa peliteoriaansa pariutumiseen:


Jo tuo kohtaus tuollaisenaan on käytettävissä.

Vaan, hajotetaanpa sitä hieman osiin.

Allekirjoittanut on näet itse pariutunut kyseistä ohjetta hyödyntäen.

Toinen tapahtumista menee vuosien taakse, mikä todistaa erinomaisesta miesten ei-hypergamisen luonteen, ja luokkatietoisuuden mitä tulee tasoonsa.

Opettavainen anekdootti: MAP in action

Tässä tapauksessa poikain kanssa ryhmämme oli kärkkymässä ravintolassa, illan viimeisiä tansseja.
Allekirjoittaneen porukka kohtasi naisten porukan. Naisten porukassa oli yksi selvästi muita paremman näköinen nainen. Mitä tapahtui seuraavaksi, haki jokainen allekirjoittaneen kaveri kutakin näistä naisista tanssimaan, sillä lopputuloksella, että allekirjoittanut jäi sen parhaimman näköisen kanssa kahden - asiaa auttoi se, että allekirjoittaneella oli silloin tapailun kohteena nainen, johon hän palavasti oli rakastunut, joten tämä taktinen siirto tai siirrottomuus, koitui eduksi. Tätä myös kaveriporukan jätkät myöhemmin päivttelivät, miten allekirjoittaneella kävi parhain flaksi, vaikka tilanne pedattiin hänelle MAP-mallin mukaisesti.

Vaan, on myöskin tapaus, jossa allekirjoittanut oli yksin liikenteessä, ja kohteena oli jälleen ylemmän tason nuoria naisia. Näiden tylleröiden markkina-arvo oli koko yökerhon korkeimpia, sillä aina kun heitä jossain näki, oli siellä miesarmeija piirittämässä näitä - tanssilattialla nämä hakivat fyysistä kontaktia, muuten taas sanallista. Näitä naisia jos olisi yrittänyt lähestyä perinteisellä tavalla, olisi se ollut täysin mahdoton tehtävä, sillä heillä oli ns. autopilotti päällä torjumisessa, ja jokainen mies oli pumpannut heidän sosiaalista arvonsa tuntemista erittäin korkealle, joten vaihtoehtoina oli tehdä kuten muut ja rynniä kuten joukko koiranpentuja naisten kimppuun, tai ottaa herrasmiesmäisesti jonotusnumero.

MAP-malli oli siis tässäkin ratkaisuna. Nimittäin, allekirjoittanut onnekkaan sattuman kautta osui näiden kanssa samoille kohdille narikkajonoon, jossa oli mitä oivallisin tilaisuus avata. Ja kuinka ollakaan, se koko prosessi meni käsittämättömän hyvin.

Miksi?

Koska MAP ja koska allekirjoittanut lähestyi niin eri tavalla kuin muut, hyödyntäen tietysti vieläpä rauhallista tilaa. Näin ollen muiden miesten rynnäkkölähestyminen, pelimiespelleilyt ynnä muut petasivat allekirjoittaneen tilaisuutta. Nyt naiset jotka torjuivat nauraen muita miehiä, nauroi allekirjoittaneen jutuille, tuli kainaloon ja tekivät jopa itseään tykö! Kauniimpi naisista ei osoittanut kiinnostusta vain olemalla torjumatta fyysistä kontaktia, vaan hän myöskin antoi kiinnostuksen merkin kysymällä: Mitä alaa sinä opiskelet? Miksi tämä on kiinnostuksen merkki? Siksi, koska tällä nainen halusi seuraavaksi selvittää, mikä on allekirjoittaneen status tai tuleva status. Ulkonäköpuoli ja muu sellainen pääsi läpi karsinnoista.

Tässä erinomainen esimerkki luonnosta/& elokuvamaailmasta, James Bond -elokuvan aloituskohtauksesta:


Taistelukaloista fiksuin on siis se, joka antaa muiden taistella ja kuluttaa energiansa, mutta joka iskee hyödyntäen oikeaa ajoitusta.

Jos pariutuminen on sitä, että pitää ajatella meressä olevan paljon kalaa - asia mitä ei kerrota, on se, että miehen kannalta nämä kalat useimmiten ovat pirajoita - niin ole silloin siis taistelukala.

Nyt, joku voi kysyä - täysin oikeutetusti - että mitäs jos joku vie saaliin nenän edestä?

Se on riski mikä on otettava - jos haluaa, tai voi heittää piutpaut koko pelleilylle ja olla täysmitallinen MGTOW

Näetm kyseessä on ennen kaikkea ajoitukseen perustuva toimenpide, ympäristössä jossa on tasoisiasi ja sitä alempana olevia miehiä. Ja jos se sinua hieman tasokkaampi mokaa, niin tämä luonnollisesti buustaa sinun mahdollisuuksiasi. Useimmiten naisten kanssa on moni illuusio ja väittämä edelleenkin ilmoilla, kuten se, että naisen voi iskeä sillä nainen ei valitse miestä, tai että molemmat valitsee; mies ja nainen.

Lopuksi vielä erinomainen esimerkki numeropelistä, rinnakkaisalalla, eli myynnin maailmasta, liittyen Black Friday:hin joka tuossa juuri olikin:

Black Friday takoo Suomessa ennätyksiä eikä ostoboikotista ole minkäänlaisia merkkejä, sanoo päivää reaaliajassa seuraava asiantuntija

Yksi kauppias kertoo, että päivän konversio on ollut melkein 20 prosenttia. Konversio kertoo, moniko verkkokaupan sivuille tulleista asiakkaista myös päätyy samalla ostamaan jotain.
Hyvän ja huonon rajana pidetään kahta prosenttia. Eli jos viidestäkymmenestä kävijästä vähintään yksi ostaa jotain, myynti on raiteillaan.
– Mutta kaksikymmentä prosenttia on ihan käsittämätön määrä, Parsama sanoo.

2 kommenttia:

Mappi kirjoitti...

Mappi malli on just jeeees ain tulee bogattuu baarist muijjii

XeimA kirjoitti...

Hienoa jos on ollut avuksi. :) Se on testattu, ja matemaattisen toimiva malli. Moni joka myy näitä naisteniskuohjeita, perustaa ohjeensa numeropeliin, mutta sitä ne eivät myönnä asiakkaalleen. Tämä malli puolestaan on suoranainen numeropeli 2.0.