Joker oli aivan uskomaton! Joker was unbelivable! pic.twitter.com/u48apiZf37— XeimA (@XeimianTweet) 4. lokakuuta 2019
JOkeri on nyt sitten nähty, ja lienee sanomattakin selvää, että kyseessä oli kerrassaan loistava elokuva. Eikä se olisi voinut enää ilmestyä parempaan aikaan - todellakin, eikö ns. "ensimmäiseksi incel-biokuvaksi" julistettu elokuva ole nyt ajankohtaisempi kuin koskaan?
— XeimA (@XeimianTweet) 10. lokakuuta 2019
— XeimA (@XeimianTweet) 10. lokakuuta 2019
Fundamentti on jo pitkään puhunut siitä, että miesten syrjäyttäminen tai vaihtoehtoisesti keskivertomiehen ainoa funktio, joka on toimia joko kapitalistin palkkaorjana, tai naisen työorjana, ei tule johtamaan mihinkään hyvään. (Joko yhteiskunnan maksumiehenä ja sylkykuppina oleminen tai syrjäytyminen - mitkä vaihtoehdot ovatkaan tämän vapaan riistan eteen asetetut!) Tämä perustuu ajattomille periaatteille - jokaisella reaktiolla on vastareaktionsa, ja jokainen teesi luo antiteesin, ja juuri nyt me molemme matkalla kohti synteesiä, joka on näillä näkymin syntyvän konfliktin takana.
Incelit on feministisen teorian elävä kumoaminen, ja feministien huono omatunto - jos niillä sellainen olisi, siksi ne yrittävät päästä heistä eroon. Hinnalla millä hyvänsä. Mutta koko ilmiö on oire, jostain syvemmästä ja pahemmasta. #incel #feminismi https://t.co/QxNbG32p74— XeimA (@XeimianTweet) 9. lokakuuta 2019
Vaan, onko Joker siis incel-elokuva?
Kyllä ja ei.
Se on sitäKIN.
On täysin selvää, että hypergamisessa yhteiskunnassa, jossa miehen tulee ostaa ihmisarvonsa sosioekonomisella statuksella, on myös Jokerikin incel - ilman sen suurempia spoilereita, allekirjoittanut voi vain kehottaa katsomaan elokuvan, ja havaitsemaan tämän seikan itse.
The cello symbolizes empathy as #Joker gets bullied. The orchestra symbolizes the dark inner turmoil. The film starts with solo cello while the orchestra gets louder suffocating the cello making it inaudible, symbolizing the lost of sympathy for this now psychopath @hildurness 👍🏼 pic.twitter.com/joMJUpYK1w— Isa Najem (@IsaxNajem) 5. lokakuuta 2019
Mistä feministit eivät pidä, on siitä, että tämä elokuva esittelee miehen elämisen vaikeuden, sen syöksykierteen ja katastrofaaliset seuraukset - miehelle ja yhteiskunnalle. Tämä asetelma on jotain, mihin maailman etuoikeutetuin olento, eli länsimaalainen nainen ei voi koskaan joutua.
Niinpä Jokeri avaa silmät, ja näyttää ne kaikki mahdollisuudet jotka tuosta nousevat. Asiaa ei Virallisen Totuuden(TM) kannalta myöskään liiemmin auta se, että Jokeri myös tekee selväksi motiivinsa. Sanoin ja teoin.
Joker on (feministisen) yhteiskunnan huono, kolkuttava omatunto, joka punapilleröi vastoin Virallisen Totuuden(TM) narratiivia.
Lisäksi se aiheuttaa voimakkaan kognitiivisen dissonanssin.
#Joker tulee olemaan yhteiskunnan kolkuttava, huono omatunto ja kognitiivinen dissonanssi. Käy katsomassa, niin tiedät. (Arvaat sen tosin jo median kammoksunnasta). pic.twitter.com/REZXsgvdhF— XeimA (@XeimianTweet) 5. lokakuuta 2019
Miksi?
Näet, eräs minkä Fundamentti tuo esiin johdonmukaisesti, tuo myös esiin Jokerikin.
Ne, jotka esimerkiksi vastustavat kapitalistin sikailua ja riistoa, siitä huolimatta ovat useimmiten alistuneet feminismille, jolloin he eivät vastusta pariutumisen ja seksin kapitalistin, eli naisen harjoittamaan hypergamista riistoa ja kansanmurhaa.
Miten voit sanoa vastustavasi riistoa, jos hyväksyt hypergamian?
Miten voit sanoa vastustavasi uusliberalismia rahan suhteen, kun kannatat sitä - aktiivisesti tai passiivisesti - pariutumisen suhteen?
Eikö toimeentulo ja perhe ja läheisyys ole kansallisyhteiskunnan peruspilarit? Eikö perhe ole sen perusyksikkö ja yksilön toimeentulo yhteiskunnan sivistyksen merkki?
Mistä siis johtuvat nämä tuplastandardit?
No, ne ovat massakontrollin lietsomat ja Virallisen Totuuden(TM) mukaiset, mutta niitä vastaan Jokeri on erinomainen esimerkki - eikö hänestä tule päämies sille kansan kapinalle riistäjää vastaan?
Älä siis ihmettele, jos massakontrollin aseet, kuten media hyökkää kyseistä elokuvaa vastaan - se on kaikki osana agendaa, mutta emmekö me muka tiedä?
Niinpä onkin sanottava, että luultavasti Jokerista yritetään tehdä asetta inceleitä ja syrjäytettyjä miehiä vastaan, mutta allekirjoittaneella on vahva tunne siitä, että tässä käykin kuten itse elokuvassa kävi.
Siinä lepää toivomme!
Todellakin, eikö incelit ole tässä yhteiskunnassa uudistuva luonnonvara, eikö tämä kone joka tuottaa jokereita voi lopettaa niiden tuottamista vasta, kun itse yhteiskunta uudistetaan, ja Virallisen Totuuden(TM) kone tuhotaan?
Elokuvassa on parhaimmillaan kolmannen tien alkusoitto: incelin inspiroima hyökkäys sortajakaartia vastaan.
- Kohti Lopullista Voittoa!
"Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi."
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti