Toki, homot voivat kuulua työväestöön, mutta kuuluakseen työväkeen ei ihmisen tarvitse olla homo.
Tästä syystä me joudumme tekemään erittäin huolestuttavia havaintoja homosaation invaasiosta työväenliikkeeseen.
En sanoisi että homojen invaasiosta, vaan yksinkertaisesti siitä, että nyt myös työväen täysin neutraalitkin agentit on alistettu määritetyille arvoille.
Kyse ei ole näin ollen mitenkään arvovapaasta liittoumasta tai unionista, kyse on nyt jostain muusta.
Kyseessä on jatke sille samalle "ensimmäisen rakkauden" unohtamiselle mitä maamme vasemmisto on jo aiemminkin harjoittanut.
Ilmiössä on myös kansainvälinen puolensa, sillä esim. 99% liike jota olen aina pitänyt hyvänä ns, keskusjohdottomana, kansallisen kehon vastustuskyvyn aktivoitumisen esimerkkinä, on myös joutunut feministisen invaasion alaisuuteen, jolloin se on pikemminkin muuttunut liikkeeksi joka pyrkii hakemaan vain tasa-arvoa 1% ja naisten kanssa, jolloin lopulta tilanne on ihan sama kuin nytkin yhteiskunnassa.
Sen sijaan homojen keskuudessa tapahtuva miesten syrjintä, joka kummasti haiskahtaa feminismiltä ei myöskään ole niin kovin suurena yllätyksenä tämän jälkeen. - MRA - miestenoikeusaktivisteilta oli kielletty Pride-paraatiin osallistuminen. - Tuplastandardit ovat massakontrollin ase.
Kyseessä on siis selvä paradgman vaihdos, ja tämä merkitsee sitä, että jos nyt työväki kulki punaisen lipun alla, on sen väriä ruvettu muuttamaan pinkimmäksi.
Tämän asian voit myös lukea suoraan vihreiden edustajankin allekirjoittamana:
Pride on uusi vappu
Tämä aiheuttaa sen, että oikeisto-vasemmisto-jaon mukaan sinun on oltava joko homosaatiota ajava työläinen, jotta voi pysyä linjassa oikeuksiesi suhteen, tai sitten sinun täytyy mennä näennäisesti nämä "arvot" torjuvien oikeistolaisten kelkkaan, jossa työläisellä luututaan lattiaa, ja sen jälkeen hänet korvataan toisella poloisella palkkaorjalla. - Jälleen klassinen esimerkki siitä, miten käy, kun oikea vs. vasen-jako pettää kansan.
Sen sijaan tässä on hyvä esimerkki jostain vastakkaisesta, mutta toivotusta kehityksestä.
Oikeisto vei aikanaan nationalismin - esim. Suomessa sitä edesauttoi sisällissota, sillä pitihän näiden herraskaisten nyt jokin motivaatio keksiä, miten olisivat saaneet massat suojelemaan sairaalloisen ahneita ja tunneköyhiä riistäjäherrojaan. Motiivi oli hyvä, sen myönnän, ja punaiset tekivät tyhmästi internationalismissaan, mutta oikein noustessaan riistäjää vastaan.
Kristinuskolta kommunistit todellakin veivät myös lipun, vieläpä siten, että kommunismi oli hengellisesti köyhäytiminen järjestelmä, joka lainasi kristillistä sosialistista valveutuneisuuttaa, mutta korvasi yksilön hengellisen kasvun ja vastuun täysin uskollisuudella kommunistiseen dogmaan.
Asiaa ei auttanut se, että kirkko astui rikkaiden hallitsijoiden kanssa samaan sarjaan, vaan nautitsi yläluokkana olemisesta maanviljelijäin, ja porvariston kanssa.
Paavi: Kommunistit varastivat kristinuskon lipun
Minä taas sanon, että tärkeimmät meidän kirkon aktivoimisen elementit ovat:
1. Puhdasoppisuus ja maallistumisen kieltäminen.
2. Hyväntekeväisyyden huomattava lisääminen.
Esim. ateistit ja vapaa-ajattelijat jotka perustavat elämänsä Rodger Elliotin "jos en voinut olla luoja, olen tuhoaja"-motolle, eivät tarjoa koskaan sitä kriisiapua, jonka kirkko olisi valmis antamaan, sen sijaan he veisi autettavilta sen lopunkin. Sen sijaan ensimmäinen hyvinvointivaltio on löydettävissä Vanhasta testamentista, ja jos kansa alkoi sallia tuloerot, lakkasi Jumalaa kiinnostamasta enää heidän uhrinsa tai muutkaan messuamiset, ennen kuin tämä epäkohta oli hoidettu. Myös Sodoman tuhoon liittyi muukin epäkohta kuin sodomiitit:
Hesekiel:
16:49 Katso, tämä oli sisaresi Sodoman synti: ylpeys, leivän yltäkylläisyys ja huoleton lepo hänellä ja hänen tyttärillään; mutta kurjaa ja köyhää hän ei kädestä ottanut.
Eikä meno ole muuttunut uudessakaan liitossa, vaan voidaan sanoa että puhdas, luokkatietoisuuden murskaava tasa-arvon asenne ja oikeamielisyys on Raamatun eräitä perimmäisimpiä opinkappaleita, joiden kiertäminen ei kerta kaikkiaan onnistu rahalla!
Jaakobin kirje:
2:1 Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön.
2:2 Sillä jos kokoukseenne tulee mies, kultasormus sormessa ja loistavassa puvussa, ja tulee myös köyhä ryysyissä,
2:3 ja te katsotte loistavapukuisen puoleen ja sanotte: "Istu sinä tähän mukavasti", ja köyhälle sanotte: "Seiso sinä tuossa", tahi: "Istu tähän jalkajakkarani viereen",
2:4 niin ettekö ole joutuneet ristiriitaan itsenne kanssa, ja eikö teistä ole tullut väärämielisiä tuomareita?
2:5 Kuulkaa, rakkaat veljeni. Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jonka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat?
2:6 Mutta te olette häväisseet köyhän. Eivätkö juuri rikkaat teitä sorra, ja eivätkö juuri he vedä teitä tuomioistuimien eteen?
2:7 Eivätkö juuri he pilkkaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?
2:8 Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;
2:9 mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia.
2:10 Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.
Eikä meno ole muuttunut uudessakaan liitossa, vaan voidaan sanoa että puhdas, luokkatietoisuuden murskaava tasa-arvon asenne ja oikeamielisyys on Raamatun eräitä perimmäisimpiä opinkappaleita, joiden kiertäminen ei kerta kaikkiaan onnistu rahalla!
Jaakobin kirje:
2:1 Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön.
2:2 Sillä jos kokoukseenne tulee mies, kultasormus sormessa ja loistavassa puvussa, ja tulee myös köyhä ryysyissä,
2:3 ja te katsotte loistavapukuisen puoleen ja sanotte: "Istu sinä tähän mukavasti", ja köyhälle sanotte: "Seiso sinä tuossa", tahi: "Istu tähän jalkajakkarani viereen",
2:4 niin ettekö ole joutuneet ristiriitaan itsenne kanssa, ja eikö teistä ole tullut väärämielisiä tuomareita?
2:5 Kuulkaa, rakkaat veljeni. Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jonka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat?
2:6 Mutta te olette häväisseet köyhän. Eivätkö juuri rikkaat teitä sorra, ja eivätkö juuri he vedä teitä tuomioistuimien eteen?
2:7 Eivätkö juuri he pilkkaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?
2:8 Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;
2:9 mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia.
2:10 Sillä joka pitää koko lain, mutta rikkoo yhtä kohtaa vastaan, se on syypää kaikissa kohdin.
(Liittyen yllä oleviin jakeisiin, jo eräs historiallinen suuri valtiomies, ja myöskin palavamielinen monoteisti, itse faarao Ekhanaton toimi kuin saman ilmestyksen vallassa, pistäen pyhään kaupunkiinsa asumaan rinta rinnan niin rikkaaan kuin köyhän - tämä sisälsi myös sen käytännön, että jolle paljon annettiin, siltä paljon vaadittiin, ja jonka näin ollen tuli auttaa naapuriaan jos häntä häiritsi se ettei nähnyt itse loistoa kaikkialla)
Yhteiskuntamme on ihan tarpeeksi ontto, ja vailla hengellistä substanssia, ettekä kansa tarvitsisi taas yhden instanssin tukemaan kollektiivista "olen hemmoteltu kakakra, jolla on pitkittynyt kapina vanhempiani vastaan, ja siksi vaadin aina vain lisää".-syndroomaa. (Vaikka en toki sano, että esim. Tuomas-messun kaltainen käden ojennus maallikoille tai maallistuneille olisi paha asia, sehän on päinvastoin kirkon esikuvankin mukaista - on kuitenkin oltava tarkkana ettei menetä itseään, kuten nyt on käymässä - yrittäessäsi miellyttää jokaista, lopulta et miellytä enää ketään.).
On myös muistettava, että elämän materialistiset perustarpeet ovat niitä, jotka tulee täyttää ensin.
Jos yhteiskunta aikoo olla hengellinen, tai edes potentiaalisesti tarjota ihmisille muutakin kuin eksistentialistisn tyhjiön tulee sen olla hyvinvointiyhteiskunta, joka mahdollistaa alkeellisimpien tarpeiden, kuten ruuan, vaatetuksen ynnä muun vastaavan saatavuuden.
On jopa luultavaa, että jos ihminen on niin rikas, ettei hän ehdi normaaleilla - edes ylellisillä - kulutustottumuksillaan sitä kaikkea käyttämään, on hän tällöin henkisesti sairas. Miksi kukaan haluaisi miljardin? Mikä on se vaurio mitä hänelle on pitänyt tapahtua?
Entä kuka ei masentuisi vain kapitalistisesta yhteiskunnasta, jossa elämä on rajattu nihilistiseksi voittoa tuottavan koneen osakseksi? - Eikö tältä välttyvä ole joko hengellisesti autuas, tai sitten vain hengellisesti frigidi, eräänlainen henkinen impotentti joka ei saa tuota kosketusta, vai onko hän vain joku joka yrittää maailman tavalla täyttää henkistä tyhjiöönsä?
Yhteiskuntamme on ihan tarpeeksi ontto, ja vailla hengellistä substanssia, ettekä kansa tarvitsisi taas yhden instanssin tukemaan kollektiivista "olen hemmoteltu kakakra, jolla on pitkittynyt kapina vanhempiani vastaan, ja siksi vaadin aina vain lisää".-syndroomaa. (Vaikka en toki sano, että esim. Tuomas-messun kaltainen käden ojennus maallikoille tai maallistuneille olisi paha asia, sehän on päinvastoin kirkon esikuvankin mukaista - on kuitenkin oltava tarkkana ettei menetä itseään, kuten nyt on käymässä - yrittäessäsi miellyttää jokaista, lopulta et miellytä enää ketään.).
On myös muistettava, että elämän materialistiset perustarpeet ovat niitä, jotka tulee täyttää ensin.
Jos yhteiskunta aikoo olla hengellinen, tai edes potentiaalisesti tarjota ihmisille muutakin kuin eksistentialistisn tyhjiön tulee sen olla hyvinvointiyhteiskunta, joka mahdollistaa alkeellisimpien tarpeiden, kuten ruuan, vaatetuksen ynnä muun vastaavan saatavuuden.
On jopa luultavaa, että jos ihminen on niin rikas, ettei hän ehdi normaaleilla - edes ylellisillä - kulutustottumuksillaan sitä kaikkea käyttämään, on hän tällöin henkisesti sairas. Miksi kukaan haluaisi miljardin? Mikä on se vaurio mitä hänelle on pitänyt tapahtua?
Entä kuka ei masentuisi vain kapitalistisesta yhteiskunnasta, jossa elämä on rajattu nihilistiseksi voittoa tuottavan koneen osakseksi? - Eikö tältä välttyvä ole joko hengellisesti autuas, tai sitten vain hengellisesti frigidi, eräänlainen henkinen impotentti joka ei saa tuota kosketusta, vai onko hän vain joku joka yrittää maailman tavalla täyttää henkistä tyhjiöönsä?
Saattohoitolääkäri: Tästä kuolevat haluavat puhua
Me elämme todellakin mielenkiintoisia aikoja.
Puolia valitaan jatkuvasti, ja vaikka et valitsisikaan puolta, voi olla että sinun puolesi taustavoimat pitävät huolen siitä että todellakin saat tehdä välillä tarkastuksia siitä, että kenen joukoissa seisot - tai ainakin luulet seisovasi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti