tiistai 12. helmikuuta 2013

Ruusuja Krista Siegfridsille

Kunnioitus femakkoja kohtaan tuskin voisi mennä enää alemmaksi, kun miettii että esim. Intiassa naiset saavat varoa raiskauksia ja väkivaltaa (mutta niin saavat miehetkin!), niin samaan aikaan Suomessa nämä  feministit joko sontivat julkisen liikenteen välineissä houisuihinsa tai sitten:


Feministit raivostuivat Suomen viisukappaleesta


Tämäkö on nyt se suurin huolenaihe?!

Se kun Krista Siegfrids laulaa miestään rakastavana naisena, vieläpä kertoo haluavansa tämän kanssa naimisiinkin? Maailmanloppu! 

Tässä jälleen nähdään minkälaista narsistista elintasopurnausta koko feminismi on.

Jos feministit oikeasti olisivat naisten oikeuksista kiinnostuneita (eikä omista etuoikeuksistaan) niin he menisivät kolmansiin maihin pitämään niistä huolta, sen sijaan että laukovat päivät pääksytysten toinen toistaan idioottimaisia lausuntojaan, maissa joissa naiset ovat jo suorastaan etuoikeutetussa asemassa. 

Samalla taas voimme huomata miten narsismin lisäksi feministeihin istuu vallanhimo ja peniskateus. Siksi nähdään hyökkäyksenä feminismiä vastaan ("anti-feministinen huutosakkilaulu" - Linnea Portin) jos nainen rakastaa miestään, tai jos mies on perheen pää suhteessa, vieläpä siten että se sopii naiselle. 

Ja sehän sopii.

Kuinka usein saat kuulla että nainen haluaa sitä todellista miestä joka vie jalat alta?

Käännettynä se merkitsee juurikin tämän kappaleen kaltaista tilannetta, jossa nainen on pikemminkin "miehen orja" (kuten Siegridsin laulussa lauletaan) kuin päinvastoin. Mies joka vie jalat hänen altaan, on tällöin mies jolla on naiseen valta, kääntäen mies johon naisella ei juurikaan ole valtaa. Tällöin mies ei ole se joka erityisesti jahtaa naista, tai joka palvoo naista kuten jossain dominatrixin ja orjan suhteessa mihin feminismi tähtää. Se on tilanne jossa nainen on se joka palvoo ja piirittää miestään.

(Kyse on myöskin käytännöllisyydestä:  suhde jonka päänä on nainen, on suhde jossa suunnistetaan käyttäen tuuliviiriä. Mutta suhde jossa päänä on mies, on suhde jossa suunnistetaan käyttäen kompassia. Ero on sama kuin tunteen ja järjen käytöllä primäärinä päätäntäelimenä. Näin siis keskimäärin.)

Mutta jos feministit valehtelevat ajavansa tasa-arvoa, silloin kun he ajavat naisten etuoikeuksia, tai kuinka muka feminismi on myös miehelle eduksi, niin miksi tämä naarashyeenoiden roskasakki puhuisi totta miehen ja naisen välisestä sosiaalisesta dynamiikastakaan? 

Kuten jo aiemmassa postauksessa kirjoitin, niin feminismin ensimmäinen vihollinen on mies, ja tällöin mies joka ottaa feministeiltä ohjeita, on kuin tyhmä joka ottaa neuvoja viholliseltaan. 

Feminismin toinen vihollinen on viehättävä nainen, jolloin suoranainen rikos feminismiä kohtaan on onnellinen perhe jonka mies ja hänelle mieleinen nainen voivat pistää pystyyn.

Ei siis ihme jos feministien propaganda on disinformatiivista luonteeltaan!

Kuitenkin se että tälläisiä kappaleita kirjoitetaan, on osoitus siitä että feministien vuosikymmeniä kestänyt luonnoton ja sortava yhteiskunnan myrkyttäminen on ruvennut etenemään dialektiaan, jolloin vastavoimat ja niiden heräämisestä syntyvät vastareaktiot rupeavat näkymään.

Todellakin, Ester Vilar kirjoitti kirjassaan Hyvin Koulutettu Mies, miten miesten työorjuus-aivopesun eräs merkki on siinä kuinka miehet kirjoittavat hyvinkin anelevia rakkauslauluja naisille, kun taas naisilta sellaisia ei juuri kuulu - päinvastoin, nainen omaksuu erittäin vaivoitta osansa pyyteettömän ihailun kohteena (vrt. Unto Mononen oli lahjakas biisinikkari, jonka epäillään tappaneen itsensä naisen vuoksi - tämä tietysti on vähin mitä mies voi tehdä naisen eteen, kysy keneltä tahansa feministiltä!)

Voidaankin siis sanoa, että tämä kappale joka ei juurikaan allekirjoittanutta musikaalisesti niin hirveästi ilahduta tai heilauta, niin toimii se silti symbolisena ja feministit hulluksi tekevänä esimerkkinä muuttuvista ajoista. Ellei jopa paremmista ajoista, mitä tulee terveisiin sukupuolirooleihin, ja miehen ja naisen sosiaaliseen dynamiikkaan (suoraan sanottuna se että nainen on se "slave" ja mies "master" on jotain mikä on luonnollista, eikä päinvastoin, tämän todistaa myös naisten omat pariutumismieltymykset). 

Tällöin jos kappale kokee kansainvälistä menestystä, voi olla mahdollista että se samalla nähdään kannanottona, sekä  arvokkaana ja parantavana pistoksena feminismin sairauden saastuttamalle läntiselle maailmalle.

Pidetään siis peukut pystyssä Kristalle, joka laulullaan osoittaa olevansa modernin yhteiskunnan ahdistavista rooleista vapaa nainen, joka ei tarvitse feministejä ja heidän propagandaansa kertomaan mikä hänelle on parhaaksi. Tai tekemään valintoja hänen puolestaan.



PPS. Ja vielä on lisättävä, että näiden femakkojen viimeisimmät tempaukset nostavat wanhan kunnon Tony Halmeen lähes profeetan asemaan. Jos ei nyt ihan profeetan, niin ainakin miehen joka tiesi mistä puhui, asemaan.

"Marja-Liisa Kirvesniemessä on pikkaisen mallia kaiken maailman nenärengasfeministeille, joiden ainoa saavutus elämässä on sadantonnin opintolaina, kammottavasti tupakalta löyhkäävä hengitys ja hermoromahduksen saaneet vanhemmat. Mutta niinhän se on. Näyttäkää mulle tyytyväinen feministi, niin mä näytän teille Jari Sillanpään tyttöystävän

Eikä unohdeta feministien huomattavinta 2000-luvun saavutusta Suomessa - tannoista housuihinsa paskomista bussissa:


"Mitä hyötyä meille yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti