torstai 4. joulukuuta 2014

So Long, Saatanan Synagooga?

Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas - ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga. - Ilmestyskirja

Ja kuten aiemmin jo huomioitua, niin näin siinä sitten pääsi käymään - subversioprosessi oli voitollinen, ja jos käytämme uskonnollista kielenkäyttöä, olisi tuskin liioilteuta todeta: Saatana on voittanut tämän erän.

Yli 13 000 eronnut kirkosta avioliitto­päätöksen jälkeen – osa seurakunnista vaikeuksissa

Se samainen porukka, jolle tämä vähemmistö ja eturyhmä toimi kiilana, ensiksi asettivat ryhmäpaineen kirkkoa kohtaan eroamalla siitä, kirkkoon sinällään liittymättömän henkilön Päivi Räsäsen vuoksi. Tätä luonnollisesti vielä jatkettiin propagoimalla tavoitteita eteenpäin, johon kuului mm. sen ajatuksen herättäminen, että näpäytät samalla inhottavaa holhous-räsästä, kun tuet homoja ja hyökkäät kirkkoa vastaan.

Ja juuri tämän tästä seuranneen propagoimisen kautta Tahdon-porukan kampanjointi saikin aikaan aloitteen, joka sitten meni hallituksessa olevien edunvalvojien avulla lopultakin läpi. (Samalla propagoimiseen lukeutui myös mm. tuplapuhe: "Seksi ei ole ihmisoikeus" kun puhe oli siitä, että mitäs kun niin moni heteromies jää naisten hypergamian jalkoihin, aivan kuten naiset lopulta itse. Toisaalta kukapa ei olisi nähnyt iskulauseita kuten: "Rakkaus on ihmisoikeus". Kuitenkin avioliitossa on 99% kyse liitosta, johon kuuluu seksi - jotkut maailmakatsomukset näkevät että se on jopa ainoa paikka sille! Samoin voidaan kysyä, että millä oikeudella sitten toimivat ne holtitonta sinkkuelämää viettävät "naisen moraalinen velvollisuus on toteuttaa kaikki tunnetut seksuaalifantasiat"-feministit ja muut tälläisten tukijat?)

Tämä johti puolestaan siihen, että ne todelliset kirkolliset henkilöt jotka vielä olivat katsoneet sormiensa läpi kirkon turmeltumattoman opin säälimätöntä vesittämistä ja raiskaamista, lopulta menettivät viimeisenkin toivonsa, ja siten erosivat.

Tämä jäsenkato puolestaan alkaa merkitä sitä, että kirkko huojuu liittoksistaan, nyt kun lopullinen perusta on kadonnut. Kirkon perusta, on se seurakunta ja seurakunta koostuu uskovista.

Nyt sen tehtävänä on enää toimia suvakkien eturyhmien laitoksena, jossa feministipapittaret tarjoavat sodoman väelle häitä kuin Las Vegas humaltuneille turisteille - molemmissa tapahtumissa lienee yhtä paljon pyhää arvokkuutta.

Kirkosta muuttui näin ollen saatanan synagoga - ja kirjoitukset toistuivat jälleen. Nyt tosin aikamme fariseuksia ovat suvakit, kun taas porvarilliset näennäis- ja pintakonservatiivit ovat saddukealaiset. Ei mitään uutta auringon alla.

Allekirjoittanut puolestaan katsoo kirkkoa, kuin muinaista Sodomaa ja Gomorraa; löytyykö niistä enää mitään pyhää ja alkuperäistä, joten kannattaako jäädä vai upota sen kaiken mukana?

Toistaiseksi - riippuen siitä miten vastaisku etenee saatanan synagogaa vastaan - on allekirjoittanut päättänyt jäädä. - Koska sitä ei kuitenkaan vielä ainakaan löytynyt, ei sitä vielä voida tähän oheen liittää.

Toivotaan, että pian voidaan.


Ole tämä mies!

Kristillisdemokraattien vastaisku julki: ”Tahdon kovempaa”

Minä tiedän sinun tekosi. Katso, minä olen avannut sinun eteesi oven, eikä kukaan voi sitä sulkea; sillä tosin on sinun voimasi vähäinen, mutta sinä olet ottanut vaarin minun sanastani etkä ole minun nimeäni kieltänyt. Katso, minä annan sinulle saatanan synagoogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan valhettelevat; katso, minä olen saattava heidät siihen, että he tulevat ja kumartuvat sinun jalkojesi eteen ja ymmärtävät, että minä sinua rakastan. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi. 
- Ilmestyskirja

Ei kommentteja: